bg_pages_18-50_1920-1250_40.jpg

Recente (re)tweets!

Mystery Visit

Met de mystery bezoeken van de Gastvrijheid Academie verbetert u uw bedrijfsvoering. Wij leggen de knelpunten bloot maar geven ook aan waar u uw medewerkers mee kan complimenteren.

Want een complimentje geven doet wonderen: kwestie van aandacht geven!

Goed getrainde medewerkers zijn de kern van uw bedrijf: of ze nu vóór of achter de schermen werken: zonder verdediging geen aanval en zonder aanval geen doelpunten! Elk bedrijf of organisatie moet scoren om de gasten cq. clienten dat unieke gastvrijheidsgevoel te geven en iedere medewerker is belangrijk. 

Een programma voor mysterie bezoeken wordt op maat gemaakt waarbij frequentie en inhoud in overleg vastgesteld wordt. Of het nu gaat om een horecabedrijf, een zorginstelling, winkel of een loketfunctie: de gast/klant/cliënt wordt steeds mondiger en verlangt (staat op...) een goede dienstverlening.

De onderstaande onderwerpen kunnen door middel van de mystery bezoeken voor u gecheckt worden:
- verzorging en presentatie van het interieur
- verzorging en presentatie exterieur
- gastcontact/gastvrijheid van de medewerkers
- presentatie van het assortiment
- netheid en hygiëne van het restaurant en gastenruimte (winkel/ontvangstruimte)
- hygiënisch werken door medewerkers
- uitstraling van de bedrijfsformule
- controle kassagebruik tijdens piekmomenten
- gemiddelde wachttijden
- tijdig openen en op de juiste tijd afsluiten van het bedrijf
- klachtenafhandeling door de medewerkers
- omgang met lastige gasten/klanten/cliënten
- zwerfvuil in de omgeving van het bedrijf
- buurtklachten veroorzaakt door gasten
- vakkennis van de medewerkers
- telefonische vaardigheden van de medewerkers
- eten /weglopen zonder te betalen