bg_pages_18-50_1920-1250_40.jpg

Recente (re)tweets!

Wouter Olland

Wat ik doe?

Wouter OllandMensen inspireren en uitdagen de dingen iets (of heel erg) anders aan te gaan pakken.

Is dat lastig? Absoluut. Doe dit nu al weer 10 jaar en moet zeggen dat elke situatie weer anders is. Dus wat mij betreft geen 'standaard aanpak' maar maatwerk! Dat werkt voor mijn opdrachtgevers het beste. Ik pak het praktisch aan en maak het meetbaar. Doe ik dat alleen? Nee; zeker niet.

Willen, kunnen en doen
Ik durf te stellen dat ik daarin afhankelijk ben van mijn opdrachtgever. Mensen moeten wel 'willen, kunnen en ook doen'. Ik denk wel dat ik er regelmatig in slaag mensen te inspireren om te veranderen. Dat gaat in stappen, vaak wel 'drie vooruit - een achteruit'. Om die reden ben ik niet direct 'uit beeld'. Ik blijf mensen en organisaties volgen. Ik werk vooral voor hotels, theaters, conferentielocaties en een aantal leisure organisaties zoals VVV's.

20 jaar ervaring
Wouter Olland kan bogen op bijna twintig jaar ervaring in deinternationale markt van de hospitality. Hij werkte als sales- en marketingmanager voor grote merken als Okura, Radisson SAS, Center Parcs en Dorint Hotels & Resorts. Sinds 2002 is hij directeur-eigenaar van Olland Marketing Solutions in Hilversum, dat gespecialiseerd is in het ondersteunen, begeleiden en trainen van professionals in hotellerie, congresmarkt en theaterwereld. Met als doelstelling het optimaliseren van motivatie, betrokkenheid, omzet en rendement. Bij deze processen hanteert hij altijd de klant/de gast als uitgangspunt.

Deskundig
Belangrijke opdrachtgevers van Olland Marketing Solutions zijn onder meer Koninklijk Theater Carré, Spant! in Bussum, Golden Tulip Hotels, Hampshire Hotels, Dorint Hotels & Resorts en Hogere Hotelscholen.
Wouter Olland bezit een uitgebreide expertise op het gebied van coaching en training. Hij is thuis in de complexe wereld van gastvrijheid, relatiebeheer, organisatie, service en planning. Op een natuurlijke, prettige wijze weet hij mensen te inspireren.